Mills86 skrev 2013-09-10 14:56:32 följande:
Åh va roligt! Är också ny här! Vi gifter oss den 5/7 2014 Har än så länge bokat lokal, kyrka och band som ska spela på festen. Har ni börjat titta på klänningar eller ringar? Känns som en evighet.... Men det kommer gå fort!
Vad roligt med fler på samma dag! Vi hoppas på underbart väder över hela landet (om ni befinner er här i Sverige såklart) :)
Känns som det kommer gå väldigt fort, min sambo friade (förstod inte vad han pysslade med först - för han skulle minsann inte gifta sig) i januari så vi har haft åtminstone lite tid å planera på!
Vi har kollat in både ringar å klädsel, men vi hyr nog frack till sambon - då vi inte riktigt ser någon användning för den i framtiden sen :)
Mina tärnor betalar dock deras klänningar själva, för mig får dom kosta 5 kr på Myrorna om de vill då de är dom som ska bära dom å känna sig fina under dagen - å använda dom efteråt om de vill det med!
Men de ska vara lila ;)
Pia88 skrev 2013-09-10 14:38:52 följande:
Självklart får du vara med
välkommen in i gänget
Låter som ni har det mesta ordnat redan. Fritt fram att bolla med oss andra ändå
Tack! Finns en hel del å bolla om, å tycker det är så roligt att prata med andra i samma situation med! :)