Fler som ska gifta sig Juli 2014?
Såg att det var någon som skulle gifta sig den 26 juli 2014! Det ska jag med. Klockan 15 står vi där :) är så nervös redan nu!
Såg att det var någon som skulle gifta sig den 26 juli 2014! Det ska jag med. Klockan 15 står vi där :) är så nervös redan nu!
Vi har bokat lokal, kapell, fotograf ska vi träffa den 22 januari. Vi har köpt min klänning och bestämt vigselring. Även beställt inbjudningskort! :)
Jag ska gifta mig 26 juli och har inbjudningarna liggandes här hemma. Är det dags att skicka iväg dem tycker ni? Det är familj och vänner som bjuds så de flesta vet ju om datum osv. Vi har bokat lokal, vigselplats (ett kapell), klänning köpt men måste läggas upp, vigselring klar, fotograf ska vi träffa imorgon. Vi sitter fast just nu! VAD kan vi fortsätta med?!
Jag hänger inte alls med i denna tråden, dåligt av mig! ;) Vi gifter oss 26 juli och nu sitter vi fast i planeringen! Detta har vi gjort: bokat kapell, bokat festplats, köpt min vigselring, köpt min brudklänning, inbjudningar är klar men ej skickade, träffat fotograf och bokat henne samt bokat sminktid. Vad kan man göra nu?! Vi tänkte nog vänta med att fixa kostym (blir en vanlig) till gubben när det reas ut vid studenttider. När ska vi skicka ut inbjudningarna?!
Åh! Jag gifter mig 26 juli och har de viktigaste prostarna klara. Vi skulle ringa igen till våren och träffa någon på vigselplatsen (vi gifter oss i ett privat kapell där ingen präst/vigselförrättare ingår, men de har rekommendationer). Tycker ni att jag bör ringa ganska snart och be om ett möte? Vi kommer inte ha någon solo eller så, så måste höra vad de kan spela för musik.. Jag vet inte vad jag kan fortsätta med! Har allt i huvudet, men vet inte vad jag kan göra fysiskt! Jag fattar inte hur ni hinner med! Jag jobbar 100% olika tider (vården) och ja.. Ska iaf ha naturtema där vi dukar med olika blommor osv från naturen så det är ju ingenting jag kan plocka på mig nu. Har fastnat rejält nu och tycker inte ens att detta är nå roligt längre :/
Hej! Vi gifter oss 26 juli och skickade inbjudningarna igår! När tänker ni fixa med hindersprövningen? Det är ju i tidigaste laget just nu, men typ nästa månad? Känns skönt att ha det gjort, men samtidigt så vill man ju inte slarva bort papperen ;) man vet ju aldrig.
Det var många som frågat efter inbjudningarna och många som gärna vill kunna planera när de ska ha semester osv. På jobben brukar de planera ganska snart med allas semesterar så det kändes rätt lägligt att skicka dem nu. Även fast de flesta vet datumet så får jag och sambon gång på gång frågan "vilket datum var det nudå?!". Två månader skulle jag nog aldrig kunna vänta. Det tycker jag är försent när det är sommar. Men det är jag det :) alla gör som dom vill såklart.
26 Juli är det dags för oss att gifta oss. Vi har alla viktiga poster bokade, men nu står allt helt stilla. Jag är inte en sån som vill pyssla och försöka göra så mycket så att jag blir utbränd, utan jag/vi vill ha det så mysigt som möjligt och så avslappnat som möjligt.
Vad är det som händer nudå? Vi har inte varit på något samtal med prästen ännu, har inte pratat med kantorn om vilken musik det skall önskas.
Vad GÖR MAN?! Jag är helt lost i detta... Måste få några stolpar att gå efter.
Mer än de viktigare sakerna sas.
Nu har även jag blivit hippad! Det blev tarzanstigen i skogen (typ som en hinderbana), SPA i flera timmar med ansiktsbehandling, sedan vidare ner på stan där vi åt god middag och gick från krog till krog. Det var en väldigt fin och bra hippa! Lagom till mig som inte gillar när det är FÖR mycket ståhej och tok.
Sambons svensexa blir av på lördag. Blir spännande att se hur han reagerar! :)