Fler som ska gifta sig Juli 2014?
Hej hopp! Tänkte hoppa in i er tråd då jag gifter mig 19 juli i sommar ! Ser att det minst är två stycken till som ska gifta sig i Jämtlands här. Kul! Känns som våran planering (tvingar min blivande att vara rätt så mycket delaktig, han vill nog mest dyka upp och säga ja) skrider framåt. Lokal med tvårätters, band, fotograf, kyrka, hår + makeup är bokad, toastmaster tillfrågad. Save the date är skickade och material till inbjudningar köpta men ej pysslade. Klänning velar jag runt om. Jag har införskaffat en kort som vi kan dansa swing i som första dans men en längre till kyrkan som ska bli en överraskning för min blivande känns svårare att hitta. Inte provat någon som känns hundra än. Bor på en mindre ort med tre brudaffärer och känns inte som något alternativ att åka till Stockholm och köpa, för hur syr man in klänningen så den passar? Men det ska bli roligt att se min karls ansikte när han får se mig i en lång klänning som han hoppats på, han är lite besviken på att jag har en kort ^^. Lite roligt hur jag själv ändrats om vilken klänning jag vill ha. Var helt inställd på en kort och köpte det. Men nu när jag provat och funderat vill jag ha en lång med släp och ha två och eftersom jag inte känner mig klumpig hela kvällen, förhoppningsvis. Jakten börjar om. Ring har jag inte heller fastnat för och tårta + blommor tyckte affärerna var för tidigt att boka. Skulle återkomma i maj. Solist är tillfrågad och hoppas på att han ska kunna annars finns en reservplan. Min karls kostym är prelköpt, ska kika i Sthlm i helgen. Han har svårt att bestämma vad han vill ha. Vad ska ni ha i håret? Funderar på en lägre uppsättning med hårsmycke men börjat fundera på slöja lite nu när det blir lång klänning...