Fler som ska gifta sig Juli 2014?
Åh får man hoppa in här? :)
Gifter mig den 12 juli, och börjar bli skapligt nervös!
Jag är himla nyfiken, vad ska ni andra ha som ingångs/utgångslåt? :)
Åh får man hoppa in här? :)
Gifter mig den 12 juli, och börjar bli skapligt nervös!
Jag är himla nyfiken, vad ska ni andra ha som ingångs/utgångslåt? :)
Klaradahl. Ok :)
Elin2014: Ja hoppas du kan bestämma dig snart, jag kommer att vela in i det sista jag med, står mellan två ingångslåtar och kan för allt i världen inte bestämma mig ;)
Antingen blir det Canon in D eller Yiruma-river flows in you. SÅ FINA båda två!
Mendelssohn brudmarsch ska vi också ha som utgångslåt, så mäktig och "bröllopig" :)
Ja dessa beslut med min grava beslutsångest, sliter mitt hår ;)
Vi har inte riktigt bestämt oss än ang musiken.
Utgångsmusik blir canon in D eller Menderssohns.
Ingångsmusik blir ev en solosång, annars vet vi inte riktigt vad vi ska välja.
Sen kommer vi ha 2-3 solosånger under ceremonin.
Idag har jag en riktigt nervös dag där jag känner mig jättestressad över allt.
Hur gör ni med era festhäften? Gör ni dem själva eller gör toastmaster/toastmadame dem?
Jag vill göra mitt själv eftersom jag själv vill välja ut sånger/annat som passar oss samt att jag vill ha en stående A4 som är vikt på mitten så att det blir avlångt och då kräver det ju en del logiskt tänkade vid printandet så att sidnumreringen hamnar rätt och jag är lite kontrollfreak vad gäller sådant. Men igår sa toastparet att det är väl deras uppgift att fixa festhäftet och att de ska ha med en del som vi inte får veta om på förhand. Vi kom överens om att jag gör klart "vår" del och sedan fyller de på men nu är jag förstås stressad över att sidnumreringen och fonter och allt möjligt inte kommer att bli som jag har tänkt mig. Okej, det är knappast hela världen, men för tillfället har jag inte så mycket annat än bröllopet att tänka på och att fixa alla detaljer så bra som möjligt så gör det inte så mycket om något annat skiter sig tänker jag?
Inne på bröllopsveckan nu. Börjar bli SÅ nervös.
Dagen=fullspäckad!
Ska börja med att åka och betala maten och sen vidare till lokalen och kolla igen.
Efter det träff med våran serveringspersonal och gå igenom detaljer.
Även skicka in inspirationsbilder till fotografen.
Tisdag:
Shoppingdag med vänner, inhandla det sista detaljerna som behövs.
Onsdag: Min närstående är SÅ angelägna om att jag inte får ha något planerat denna dag ;)
Så inga planer.
Torsdag: Träff med prästen igen och genomgång i kyrkan med tärnor, bestman, marskalk och våra barn.
Efter det frisörtid.
Fredag: Duka och fixa i lokalen, förbereda allt som går.
Även tid för att fixa naglarna.
Lördag: Börja dagen med champagnefrukost och sen hoppas att allt flyter på bra så att vi får en bröllopsdag att minnas :)
Nu är vi man och fru, hade en underbar dag igår :)
En av våra bröllopsbilder, änsålänge med stämpel på, men får snart dom rikiga.
ååååhhh vad jag vill uppleva dagen igen! :)
Absolut, 3500 betalade vi :)