Fler som ska gifta sig Juli 2014?
Var på min fantastiska möhippa i helgen! HHEEEEELT underbar!!!!
Var på min fantastiska möhippa i helgen! HHEEEEELT underbar!!!!
Har fått bilder på min klänning som jag ska prova på tisdag. men jag lyckas inte lägga till den i tråden... Det blir en egen tråd av det.. jättekonstigt..
cateringen är klar
listan på alla som kommer är klar
musiken är klar
tältet är klart.. nu är det bara småfix kvar!
Det var verkligen underbart. Och nu med 44 dagar kvar börjar det kännas på riktigt! ;). Hur går det för alla er tjejer? Börjar allt falla på plats?
Jag blev också hippad igår! Alla mina närmaste vänner var med.. Trots att flera fått resa en ganska lång bit för hippan. Färdmedlet för dagen var en gammaldags mini Cooper. Dagen började med frukost och skumpa och sedan var det bergsklättring, (jag är höjdrädd och så stolt över att jag klarade det) olika lekar och frågesporter, godisbuffe och bål, ansiktsbehandling, jacuzzibad och finsk brudbastu. Det mest otippade var nog ändå när en av vännerna kom med en flaska vodka och en flaska kaluha och frågade om jag visste vilken ingrediens som saknades till vit ryssen, ingrediensen (mjölken) fick jag hämta själv och färden bar iväg till en bondgård där jag fick mjölka en ko förhand. Hade en helt underbar dag som avslutades med dans in på småtimmarna.
Jag blev också hippad igår! Alla mina närmaste vänner var med.. Trots att flera fått resa en ganska lång bit för hippan. Färdmedlet för dagen var en gammaldags mini Cooper. Dagen började med frukost och skumpa och sedan var det bergsklättring, (jag är höjdrädd och så stolt över att jag klarade det) olika lekar och frågesporter, godisbuffe och bål, ansiktsbehandling, jacuzzibad och finsk brudbastu. Det mest otippade var nog ändå när en av vännerna kom med en flaska vodka och en flaska kaluha och frågade om jag visste vilken ingrediens som saknades till vit ryssen, ingrediensen (mjölken) fick jag hämta själv och färden bar iväg till en bondgård där jag fick mjölka en ko förhand. Hade en helt underbar dag som avslutades med dans in på småtimmarna.
Tjejer kan ni inte visa bilder på klänningar och ringar och buketter och accessoarer och allt annat som är klart som hör till bröllopet?
Fr
hahaha mjölka en ko för hand! Det var ju skitroligt! ????
Hur gör jag för att lägga in bilder här? När jag försöker lägga in bilder så liksom öppnas det en helt ny tråd?
testar att skriva någon slags tex först nu då och sen slänga in bilderna.
näbbklänningar, min klänning som ska göras om i axelbanden och midjan, och mina blommor. samt inspiration till dukningen.
tänker ha vit dukar med ett spetstyg över, dessa bestickfickor, hästskor med namnlappar som bordsplasering. konservburkar med blommor i, böcker i travar, glasljushållare med värmeljus, konfetti av utklippta hjärtan. Ska ha halmbalar att stoppa ner champangeglas i till brudskålen. och mina ringar här. ursäkt nagellacket :P
Ingång: perfect two
solo: Kärleken förde oss samman.
utgång. vet ej?
33 dagar 8 timmar och fyra minuter kvar! :) borde man lämna in förlovningsringarna på putsning nu?
Två veckor innan rekommenderade våran guldsmed :) så där i krokarna kanske? Nu är det fel storlek på min ring, för tredje gången, så måste lämna in, igen. Suck!
Nu är också vi gifta. Lite bilder kommer här. (och vad fina bilder ni andra lagt upp)