Kalejdoskop skrev 2014-05-20 18:57:24 följande:
Där ser man! Vi bor också i Göteborg, bröllopet blir i Ångermanlands skogar, vid min pappas föräldragård. Lite klurigt att planera härifrån, men med två hjälpsamma föräldrar så är det möjligt :) ja, det ska nog gå bra, jag tror vi löser det med lokalen då vi är på plats.
Åh, vad skönt! När man har bokat in såna saker vet man att det inte är långt kvar :) Jag längtar så mycket med, att få gå ner mot bröllopsbågen med min pappa, få se alla mina vänner och min familj, och såklart mannen i mina drömmar (och min verklighet). Magisk dag, oavsett strålande sol eller spöregn :) har ingen aning om var det stället ligger, som ni ska vigas på. Utanför Göteborg?
Vet du var halkbanan ligger? Stora Holm Säteri ligger mittemot. Ut mot Säve flygplats. Vi ska gifta oss i Tuve kyrka som ligger 1,5-2 km därifrån.
Det känns verkligen att det börjar närma sig, vi ska lägga inbjudningarna på brevlådan imorgon. :)
Så mysigt att ha bröllopet på något ställe som man har en stark koppling till. Tur att ni har hjälpsamma föräldrar när det är så långt bort.
Min mamma håller på att fundera hur vi ska lägga upp dagen innan bröllopet med dukning och allt som måste fixas. Tur att vi har stor familj som alla ska hjälpa till. :)