Fler som ska gifta sig Juli 2014?
åå okej..
men det kanske finns nån som kan fota när din syster ska vara med:)
jag hoppas det löser sig:)
åå okej..
men det kanske finns nån som kan fota när din syster ska vara med:)
jag hoppas det löser sig:)
gud ja det börjar närma sig:)
jag har det mesta färdigt ska bara fixa skjorta till mina söner, nytt smycke till mig (har redan 3 sen innan men gillar dom inte riktigt), sista mötet med cateringen, sista fixet med dekorationen med mera.... känns som det aldrig tar slut:P
Tips för att gå in skorna?.. Silkes skor som i nuläget skaver både i hälen och längre mot tårna...
Vad tror ni är bättre.. Stay-ups eller strumpbyxor?.. Ändå mitten på juli då vi har vårt bröllop..
hej!!
gud tiden springer iväg! 59 dagar kvar för min del:)
har det mesta fixat men så är det ju alla småfix kvar.
nästa vecka hämtar jag min klänning men vet inte var jag ska hänga den så inte min m2b ser den..... funderar hänga den i sovrummet och hänvisa mannen till bäddsoffan i vardagsrummet:P
beställde alla blommor i går och tyskland resa inbokad.
väntar fortfarande på att alla ska svara så jag också kan påbörja bordsplaceringen....
sitter just nu och klipper ut placeringskorten..
puhhh... nerverna börjar komma och stressen smyger på:)
en fråga.
är det nån som vet vad man ska ha med när man träffar prästen?
ska träffa han redan på onsdag:)
I helgen blev jag överraskad med min möhippa???? en hel helg med massor av aktiviteter.
Sååå kul det var ????
Mina nerver hänger ite riktigt med:/ 26/7 är vår dag så de. Är en stunde kvar...
Jag håller på och bli galen på halens som skulle ha levererat min sons väst för mer en 5 veckor sen:( när jag beställde den var leveransen 5-10 dagar nu har det gått 5 veckor.. När jag ringer skyller de på något nytt hela tiden!!!! Grrr det ända som fattas sen är allt klart tror jag;)
Min möhippa startade med ett spa och avslutades med en stor fest:) fick göra praliner till alla gäster på bröllopet med :) får väl se hur de smakar;) en helt underbar helg hade jag:)
åååå vad stressad jag känner mig dock har jag 30 dagar kvar men ååå det känns som man aldrig blir klar:) men såååå kul det är med all planering:)
grattis till alla som har gift sig:)
jag har två veckor kvar den 26/7 är det min tur har det mesta fixat fick förstås även lämna in min andra klänning som jag ska byta om till på festen för den har blivit aldeles för stor.
men de lovade att jag ska få den innan:)