Fler som ska gifta sig Juli 2014?
![Flört Flört](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Förbaskade rygg.. Har i några veckor kännt av att jag varit styvare.. Nu i natt blev ryggen sjuk i jobbet.. Knappt så det gick att böja sig till golvet... Hade så i vintras oxå och var då till en kotsättare... Underbara människor ringde till en annan idag men han hade tid först på tisdag... Blir att kämpa sig fram till det nu då...
Igår när jag prata med mamma så sa hon att hon "bjudit in" en person till bröllopet.. alla skulle inte kanske bli glada över det, men när det handlar om en "hjälpreda" åt mormor så kan man inte annat än vara glad
vi har en taxichaufför i hembyn som verkligen ställer upp lite extra.. mamma "anställde" henne som assistent åt min mommo till vårt bröllop, så nu kan mommo komma med till kyrkan och sen till festen utan att någon av oss andra "måste" ha ansvar för henne... vi gjorde likadant till min systersbröllop för 3 år sedan..
Inget rolit med ryggen.. Den var lite bättre igår, men idag är det igen värre.. Snart tisdag...
Var i torsdags och träffade vår eventuella kock.. (m2bs morbrors fru) hon hade redan massor av idéer av mat.. så det låter som det skulle kunna bli "pulled pork" med potatissallad och grönsallad... de skulle ha främmande i nästa vecka så då får vi komma och smaka resterna.. men om man får tro hennes make (m2b morbror) så är all mat underbart god
Jag började egentligen planera redan med exet.. Men med nuvarande..
Förra sommaren då vi förlovat oss.. Då började idéerna bubbla.. Samtidigt blev det mycket "material" över från förlovningskalaset så efter det (1 september) så brakade det lös... Lite i perioder har det gått, men "började handla" på allvar i november.. alltså över 1½ år före bröllopet...
Började boka saker i maj.. fotograf, kyrka, lokal var alla bokade innan midsommar.. frisören har jag pratat med i perioder men bokade henne + smink igår... klänning har mamma o pappa haft hemma i en månad