Inlägg från: CJ5 |Visa alla inlägg
  • CJ5

Fler som ska gifta sig Juli 2014?

Blivande frugann skrev 2014-04-10 08:57:31 följande:
    Jag har precis fått min klänning, från Landy. Den är i Ivory och inte en gnutta gul, bara inte kritvit! Var har du beställt din? (Har hängt här av och till men har svårt att hänga med på vem som är vem.) :)
    Min klänning är från matildas fest. Har inte sett den ännu. typ fem veckor kvar. näbbklänningarna kommer från california via etsy..
  • CJ5

Vad lägger ni tjejer på blommor till er själva, följet och till utsmyckningen? Känns som att det är en väldigt dyr post!

• CJ5

¨Jag funderade också på att så blommor själv. Men mina fingrar är inte precis gröna.

• CJ5

Jag vill så tillexempel rosor och ranunkel och lite sånt.. Kan det vara svårt?

• CJ5

a ring on my finger (och alla andra) Vad har ni skrivit i era inbjudningskort?

Vår hindersprövning har också kommit tillbaka nu! giltig till 10/8 och vi gifter oss 19/7 då borde vi hinna lämna in den va? :P

Kan vi inte fylla på med bilder på skor och klänningar och sånt som blir klart?

Vad ska era män ha på sig?

• CJ5

Nutten. Det låter ju bra med kläderna.
    Vi har inte ens börjat med mannens. :P
    Vart har ni bröllosp hemsidan? Här på bt?
    Finns det någonstans man kan göra en önskelista där folk kan bocka av anonymt vad dom köpt?

• CJ5

Hej tjejer! Nu är alla inbjudningar kuverterade, igår köpte vi blivande makens kostym och skor och vi beställde även min vigselring! :)

Men hur gör man med middagen? Catering eller göra mat själv? Hur gör ni?

• CJ5

Jag sitter och vrider och vänder, sparar man mycket på att laga maten själv?
    Vi kommer inte ha något ordentligt kök på festlokalen, vad för mat i buffe form kan man dels ha i rumstemperatur en stor del av dagen samt servera den så? Alltså varken kall eller varm.

• CJ5

Jag får inte alls till det med maten. Har ringt runt i Avesta om catering och två har sagt att dom ska höra av sig men har inte gjort så!!!! SHIT!!!

• CJ5

Åh hur långt utanför kan man tänka sig då? är ju inte alls från Avesta, bor i stockholm och har ingen koll på dalarna. Men jag kan absolut tänka mig att ringa utanför, vet bara inte vad som är rimligt avstånd.

Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?