Fler som ska gifta sig Juli 2014?
Igår fick vi hem bilen saknas chaufför ännu.. men tror inte svågern har nåt emot att köra oss
Igår fick vi hem bilen saknas chaufför ännu.. men tror inte svågern har nåt emot att köra oss
Vad änvänder du då du är uppklädd? Ärmar, axelband, utan axelband?..
Jag var bombsäker på att jag skulle komma hem med en ganska färglös klänning och överraskade mig själv med att ha blått mönster i klänningen.. Sen att mina blå-gråa ögon bli ännu blåare är bara + provade en sjöjungfru men tyckte mina höfter blev så stora, och sen var det svårare att röra sig i den än i en "vanlig" klänning... (a-linje, empire)
sen har jag märkt att det som passar min kropp är figursytt men skärning under bysten och lite vidare över höften.. typ som denna: http://www.zalando.fi/vero-moda-vapaa-ajan-mekko-musta-ve121c0dn-802.html
Gå på vad du annars använder som finkläder och ha öppet sinne.. Tvekar du och tycker att du hittar inget.. Åk till en brud och festbutik och prova.. Då hittar man bäst sin modell.. o sen får man hjälp att plocka ut sånt som biträdet tror man kommer gilla och sånt som man kanske annars inte hade provat...
Vi e visst många med den 12. Antagligen för att det är ett bra datum eller för att det är en lördag
Programhäfte: Välkomsttext, ungefärligt program, menyn, kort presentation av gästerna.. Några sånger med kända melodier, vår historia, "ordningsregler", och lite annat smått och gott...
Vi valde fotograf på följande sätt: vårt första alternativ sa nej. så då letade vi vidare...
Kollade in olika fotografer här i nejden.. Kollade stilen på bilderna och utgick från dem.
Bokade fotografen i maj iår och får på så vis fotograferingen för årets pris.. Naturporträtt+vigsel 315€ då ingår minst 70 bilder och 6 förstoringar från porträtten.. in och utgång och vigsel samt gästerna i kyrkan.. minst 50 bilder från kyrkan och allt på cd. Känns som ett bra paketpris. Då är fotografen även snabb med redigeringen så det blir inte heller flera veckors väntetid på bilderna.
Vi kommer även ha vänner på både vigseln och festen som är mediastuderande och fotointresserade.. och eventuellt en naturfotograf bland gästerna.. + flera med systemkamera.. så festen får vi nog dokumenterad utan att ha proffsfotograf med där..