toastmaster skrev 2013-04-03 14:19:22 följande:
Men bruden gillar såna här aktiviteter? Kanske, hon har inte provat.. Ni kan ju inte mena att ni tror att jag inte gjort någon som helst research när jag tar på mig att fixa en fantastisk dag åt min brors fru? Ert perspektiv känns negativt men okej..
Jo det vore ju trist om hälften inte kommer men då var de väl inte så roliga kompisar ändå? Om 1 timme av dagen innebär en utmaning så känns det som att hon kan vara utan de kompisar som väljer bort att komma av den anledningen.
Är det här näthatet alla pratar om? Folk håller på och drygar sig när man ställer en enkel fråga.. Ångrar verkligen att jag ställde en positiv och glad fråga i det här forumet..
Men okej, ha ett tråkigt liv..
Over and out!
:) näthat... oj nu slår vi på stora trumman. Skriver man i ett forum så får man räkna med att inte alla smeker en medhårs utan ställer motfrågor och ger konstruktiv kritik. Du blir genast sur när vi undrar vad bruden kan tycka om det hela varpå det känns som den här aktiviteten är mer något du själv vill göra. Utgå från hennes personlighet och inte utifrån vad du tycker är häftigt så kommer hippan bli kanon. Lycka till!