Inlägg från: Mrs Triumf |Visa alla inlägg
  • Mrs Triumf

Beslutsångest!

Har svår beslutsångest! vet ej hur jag skall ha håret på våran dag. Vad passar till min brudklänning!? vad tycker ni? 

Något liknande!? fast håret åt sidan! och med brudslöjablommor i håret. Känner inte tjejen på bilden, hoppas hon inte tar illa upp;) 

Inget spänne! eller? hade tänkt mig med brudslöjablommor till.

• Svar på tråden Beslutsångest!
  • Mrs Triumf

Jaa..okej:) jag har inte så vältränade axlar, vilket jag tycker är snyggt;) så jag kanske ska ha nedsläppt. Haha. Nä..men frisören tyckte att jag kunde ha vad jag ville, men är osäker på vad som passar klänningen, vill inte att det ska bli föör mycket. Gillar höjd, lite rockigt, fast romantiskt. Men tänkte att kanske helt uppsatt skulle bli en bättre övergång till klänningen. Så inte håret blir en förlängning av släpet! Eller att det är en "maffig" klänning..därför ska man ha en enklare uppsättning. Äh, jag vet inte. Tycker som om båda. Samtidigt vill man ju passa på att ha håret på ett sätt som man aldrig har chansen att ha sen. Hoj...så svamligt att man velar så:) haha

• Mrs Triumf

Fast sen har vi ju som tema: ljusgrönt, ljusrosa, romantiskt, spets, sommrigt. Hmm..hoppas det passar klänningen

Svar på tråden Beslutsångest!