Augusti 2014!
Nu hoppar jag in i denna tråden :) Idag bokade vi kyrkan så den 2 augusti kl. 15.00 smäller det! Vi har inte bokat festlokal men har några i tankarna, ev. höskullen hemma på mina föräldrars gård. Vi kör på blått/grönt/orange som färgtema. Tärnorna är tillfrågade och har tackat ja, blivande har inte frågat sina tänkta marskalker än. Vi har köpt tärnklänningar (blåa) och jag har tittat på brudklänningar. Butiken har beställt hem en som jag ska få prova så den kommer i november/december, hoppas den är lika bra i verkligheten som på bild, spännande! Ska prova några fler innan dess så jag är helt säker. Vad det gäller budget så tror jag vi slutar på ca 50.000 kr. Vi kommer göra mycket själv som inbjudningskort och trycksaker, samt laga maten själva med våra föräldrar, om det blir hemma på gården iaf. Mina föräldrar vill bjuda på maten och hans föräldrar vill stå för drickat så där sparar vi in en hel del. Tja, tror det var så långt vi har kommit nu. Ska nog skicka ut någon typ av "save the date"-sms i veckan :)