Augusti 2014!
Halloj! Här hoppar jag in
Jag blir fru den andra augusti! Valde mellan detta datum samt 9:e och 16:e augusti, men då min blivande svägeska fyller år den 9:e och att den 16:e är min brors bröllopsdag och min pappas födelsedag så blev beslutet lätt!
I det stora hela så har vi bokat kyrka, festlokal och hotellnatt! Brudklänning är inhandlad, typ "save-the-date" är skickade och vigselringen är köpt! Nu tittar vi på förlovningsringar för vi har bestämt oss för att uppdatera dessa för att passa vigselring samt för att min m2b vill ha en finare och bredare ring (ja vi var inte de rikaste när vi förlovade oss..) Just nu försöker vi få till det med den präst vi vill ha, håller tummarna!
Smågrabbarnas näbbkläder är delvis köpta och jag tittar nu mycket på brudskor, näbbklänningar och andra tillbehör! Övrigt pysslar jag på med lite dekorationer, hittar mycket fint på Ebay bla!
FrkJeppa: www.brollopstorget.se/Forum-16-81/m4090082.html ! Ett inlägg en bit ned redogör för lite olika butiker i Stockholm! Jag tror att iaf de flesta är aktuella ännu. Dock vet jag inte om du ska tro på alla rekommendationer, vissa stämmer säkert men exempelvis Bröllopsbutiken i vasastan hade iaf jag mycket bra service på! De fanns många klänningar jag gillade (hittade två jag älskade! Men det beror väl på vad man gillar..) och de var supertrevliga :) Glöm inte att kolla upp ifall du måste boka tid på respektive butik för att prova!