Augusti 2014!
En tråd för augustibrudar!!!
LOVE IT!!! <3
här ska det bli fru och man ÄNTLIGEN!!
23/8-2014
Längtar!!!
En tråd för augustibrudar!!!
LOVE IT!!! <3
här ska det bli fru och man ÄNTLIGEN!!
23/8-2014
Längtar!!!
Kanske ska skriva hur långt vi kommt osv åxå! ;)
blev så exalterad!!
Gästlistan är skriven ungefärligt, kollar om det är någon mer som ska läggas till ca 60-65 gäster blir vi nog.
Kyrka och festställe är bokat så gött!!
Klänningsprovning är bokat till nästa vecka... finsn mycket fint men funderar på att designa en egen då jag hittar halva klänningar jag gillar överdelen är fin men fallet på kjolen är fin eller tvärtom..
Har köpt material till save-the-date kort (då några bor i USA Barcelona osv.. )
Har fått för mig att göra dessa själv.. vilket känns asbra nu men det känsn som jag varit något orealistisk med hur fint detta kommer bli ;)
håller även på att kolla bröllopsresa - vi vill ha sol bad skön avslappning :D
så ja där är vi nog...
har en budget också naturligtvis.... känns som jag kommer vilja tänja lite på denna om jag känner mig rätt.. vi får väll se ;)
<3
Är det någon mer som gifter sig lite senare i Augusti 23/8 för att vara exakt :)
Ska på första titten på vår bokade lokal imorgon. Har alltid velat ha festen där och har hör många som varit jättenöjda, ska bli så spännande :)
Vill Överås i Örgryte blir det nog och det ser ut såhär..
www.overas.nu/
Ska ta massor av bilder imån och dela med mig av :))
Va bra det låter! Vi har en dj för 4000kr som vi tänkt boka, hoppas det blir bra. Vet inte alls vad som ingår än, hoppas han har lite ljus också.
Klänning känns som det får vänta lite. men jag hoppas att jag kan få lite roliga prov-tillfällen framöver :)
Vi skickar ut save-the date kort i november och gifter oss i Augusti inbjudan komemr lite senare då vi inte ör helt hundra på vart vi ska ha festen än, vi har bokat villa överås och ska dit idag igen och kolla.. vill vara säker på att vi får plats :)
Halloj igen!
Fråga: vart köper era karlar sin kostym?
Vi har vart runt en del i sthlm och kollat.
Bla besökte vi Suitopia och en del bröllopsbutiker.
Vi har även vart på mq..
Funderar på att besöka NK. Någon som vet hur deras sortiment är?