Beccanli skrev 2014-01-22 10:35:03 följande:
Sha:jag gillar inte heller att flyga men det är såå värt den långa resan:)älskar thailand och kommer bli fler ggr.:)Svensk BRA sommar är ju helt fantastisk:)hoppas på en härlig sommar med massa värme(spec augusti)då sem och bröllop sker:)Ajdå,haha..sorry,det lät så roligt bara..det är ju mardrömmen att visa boobsen på bröllopet,men som sagt tub funkar bra på mig..får väl känna efter när det ska provas..har inte bokat in nåt spec datum än men tänkte börja kika och prova i början av mars.:)SPÄNNANDE!!..:)hur många tärnor har du?Jag har 1,min bästa kompis..som nu är gravid och kommer föda ca 4 v innan bröllopet,så vi får vänta lite med att hitta klänning till henne..
Ja precis, regnar det bara är ju svensk sommar ingen höjdare;) Men nu hoppas jag på en bra sommar så man kan njuta lite innan bröllopet, och få fin färg tills man ska ha på sig klänningen!
HAha, ja det hade inte varit någon höjdare. Men trivs du med tub lär det inte vara några problem för dig:)
Jag ska ha tre tärnor, mina två närmsta kompisar samt min systerdotter (som är 14). Min systerdotter är vårt gudbarn så det känns roligtt att ha med henne, och framförallt roligt för henne!
Aha, men ska ni vänta tills efter hon fött då med att köpa eller ni gör en chansning att klänningen passar när magen är borta?:)