Augusti 2014!
Vi har lite funderingar men har inte spikat hela menyn än. Det är bestämt att det blir tre rätter och sedan tårta iaf. Den ska provsmakas vid jul. Det gäller att vara ute i god tid när man bor långt ifrån vigselplatsen.
Fråga till er som börjat skissa/fundera på bröllopsinbjudningar.
Hur ska man formulera sig kring detta när det gäller barnfritt bröllop?
Vi har själva barn och mina syskonbarn kommer också att få vara med. Vi har valt att dra gränsen där.
Alltså de barn som står familjen närmast är välkomna.
Nu funderar vi om hur vi ska skriva ut detta på korten.
Ska man "lulllulla" och skriva något gulligt eller ska man skriva rakt på sak?
Hej Alla.
Vi har halkat efter med allt.. tex inbjudningarna som jag vill få ut nu i feb. De är knappt påbörjade!
Vet inte hur jag ska hinna med allt. Heltidsjobb, två barn och en sambo som pluggar..
Verken tid eller energi finns till allt.
Hur pass mycket är era män med i planerna? Är de delaktiga, intresserade?
Ibland kan jag tycka att karl här hemma visar ett begränsat intresse och frågar väldigt sällan mig om vad jag tycker om ditt och datt..
Jag har iaf bestämt blommorna till bröllopet och de kommer gå i vita rosor och brudslöja. Beställde även tärnbukett, blomsterkransar till näbbarna och corsage.
Nu köpte jag corsage till Brudgummen, bestman och till vår lilla pojk.
Men funderar - ska man även sätta corsage på min far och svärfar?
Min syster hade det på sitt bröllop men jag har också vart på bröllop där dem inte haft det.
Hur har ni tänkt göra?
Funderar också lite på det här med vad man ska ge för gåva till brudtärnorna och bestmannen..
Vi hade tänkt att lägga några hundralappar på en gåva.. Vad tycker ni?
Jag köpte min klänning för ett tag sedan och när jag nu provade den visar det sig att jag måste gått ner i vikt då den inte alls sitter lika bra längre. Blir att gå till skräddare här i Södertälje och sy in! Tänkte visa den för er fast den inte sitter klockrent :)
Oh, verkar inte funka :(
Nuså ! En annan Bh ska dock finnas under :)