SandraElisabet skrev 2014-01-29 16:51:08 följande:
Jag kan varmt rekomendera att kika på
asos.com, min tärna och jag hittade en underbart vacker klänning till henne där!
Ah, tack för tipset. Ska ta en kik där och be mina tärnor göra det med:)
Plättis skrev 2014-01-29 22:52:38 följande:
Sha: Vi har efter många funderingar och diskussioner kommit fram till att skjuta på vårt bröllop. Det gick inte riktigt vår väg, så sedan nyår är vi båda arbetslösa och det är omöjligt att spara pengar. Eftersom min älskade karl vägrar gifta sig om inte all släkt och alla vänner får vara med (fast jag hade nöjt mig med föräldrar och syskon) så väntar vi ett tag. Jag läser ändå allt i tråden eftersom jag är så fruktansvärt nyfiken och gläds med er. Ser fram emot alla bilder som kommer i augusti!
Vad trist att ni har fått skjuta på det:/ Men låter ändå klokt att väntat ills det finns ihopsparade pengar! Hoppas ni båda får jobb snart så ni kan börja planera igen:)
ebbus skrev 2014-01-29 22:55:30 följande:
Nu har jag köpt Klänningen =) Jag skulle bara prova lite men gick därifrån lite fattigare men med en bokad klänning! Inte alls som jag tänkt men älskade den direkt när jag fick på mig den. Inbjudningarna är också klara och ska skickas iväg i morgon. Så känns det som att allt börja falla på plats =)
Vad roligt!! Vad blev det för nån?:)
MariaG skrev 2014-01-30 07:48:24 följande:
Sha ja den tidningen från calligrahpen har jag tittat i och det finns massa 😄 Var på bröllopsmässan i helgen och hittade lite andra företag som jag tänkte kolla på i helgen vad de erbjuder. Spännande tid vi har framför oss, alla tips på småsaker som man kanske har missats är välkomna. Känns som vi ligger bra till när man funderar och de är väl oftast då man lönt något? Vita och ljusa skor lär komma mer och mer nu framöver men kolla även bröllopsbutikerna för där kan de mycket väl sälja.
Hoppas du hittar något du känner dig riktigt nöjd med då! Eller hur, jag vill ha massa tips om allt som har med bröllopet att göra!