Endast EN ring för mig, vilken?
Hej på er! Behöver lite synpunkter! Vi skall gifta oss, äntligen efter 7 år tillsammas. Vi kommer slå till på vigsel direkt, utan förloving. Skall bara ha EN ring. Vilken av dessa anser ni är vackrast?
Hej på er! Behöver lite synpunkter! Vi skall gifta oss, äntligen efter 7 år tillsammas. Vi kommer slå till på vigsel direkt, utan förloving. Skall bara ha EN ring. Vilken av dessa anser ni är vackrast?
Den första
Den andra säger jag då. Jag tycker inte om att fattningen runt mittstenen är så kantig.
Det finns en likadan med sten i mitten där det är en liten "midja"vid infattningen. Mjukar upp. Ser ringen med endast briljanterna för simpel ut?
Det är en smaksak. Jag tycker att du ska gå på det du tycker är finast! Enligt mig så är inte den andra ringen för simpel, men jag gillar enkelt och simpelt annars också, så kanske för någon som gillar mycket blingbling så är den för simpel! Du får lita på din smak.
Tvåan tyckte jag var finast!
Jag hade valt tvåan, dels för att jag tycker att den är finast och dels för att jag inte skulle kunna ha ettan på jobbet. Eller privat för den delen, jag skulle banka i den överallt, riva sönder hundratals strumpbyxor, säkert lyckas skada stenen med slag från sidan etc etc. Men vilken du ska välja? Det kan nog bara du svara på. Jag vet att ettan inte skulle passa min stil, men tvåan kanske inte alls passar din? Ta den du känner dig mest bekväm med och den som känns bäst för dig!
denna då?
Nu blev den upp och ned, men ni ser principen?=)
Kan hålla med om att jag inte heller är så förtjust i fattningen runt ring nr 1...eller den senaste du skickade heller... Men som alla sagt så är det en smaksak. Jag skulle fortf valt ettan om det stod mellan dessa dock, då jag tycker att det kunde varit lite större stenar i 2an. Men som sagt, smak sak... det är du som ska trivas i den ju
Den första helt klart! Jättesnygg ring!
Nu har jag beställt den med den den stora brilajanten i mitten. Stora prinsessen är galet snygg men ack så mkt pengar... Denna kostar 21400:-, räcker gott och väl, och är fantastiskt vacker också =)
Grattis till ett mycket bra val. Mycket vacker och stilren ring. Jag tycker också om det sobra enkla med rena linjer. Är övertygad om att du blir mycket nöjd.