• idamedi

Endast EN ring för mig, vilken?

Hej på er! Behöver lite synpunkter! Vi skall gifta oss, äntligen efter 7 år tillsammas. Vi kommer slå till på vigsel direkt, utan förloving. Skall bara ha EN ring. Vilken av dessa anser ni är vackrast?

• Svar på tråden Endast EN ring för mig, vilken?
  • idamedi

Det finns en likadan med sten i mitten där det är en liten "midja"vid infattningen. Mjukar upp. Ser ringen med endast briljanterna för simpel ut?

• idamedi

Nu blev den upp och ned, men ni ser principen?=)

• idamedi

Nu har jag beställt den med den den stora brilajanten i mitten. Stora prinsessen är galet snygg men ack så mkt pengar... Denna kostar 21400:-,  räcker gott och väl, och är fantastiskt vacker också =)

• idamedi
    annapia skrev 2013-04-10 10:23:18 följande:
    Grattis till ett mycket bra val. Mycket vacker och stilren ring. Jag tycker också om det sobra enkla med rena linjer. Är övertygad om att du blir mycket nöjd.
    Tack=)
    Är det din brudbukett på bilden?
  • idamedi
    annapia skrev 2013-04-10 10:53:53 följande:
    Inte min egen men en sådan jag beställt. Rundbunden med enbart kritvita rosor. Jag gifter mig också direkt utan förlovning innan. Vart har du beställt ringen ifrån, hoppas den spännande väntan inte blir alltför lång? Vi beställde via en guldsmed och fick dessa på åtta veckor.
    Väldigt vacker bukett. Jag är inne på ljusa pioner, men inte för mkt grönt omkring. Ska du ha två ringar eller endast en? Har du bild på era ringar? Jag beställde ringen från guldsmed Anders Fors. Handsmider i sin atelje i Mälarhöjden. De kommer vara klara 16/5 :)
Svar på tråden Endast EN ring för mig, vilken?