• Mrs Brady 2B...

Bilar någon till Gtb till BT träffen??

Finns det någon som bor i Skövde,Falköping eller Tidaholm som ska till BT tröffen på måndag den 20e? Jag har tyvärr inget körkort men skulle såååååååååååååååååå gärna vilja följa med i så fall!!! Snälla hör av er!!!!!

• Svar på tråden Bilar någon till Gtb till BT träffen??
  • icejewel

Vet du hur länge det brukar hålla på? Och om det är ok. att ha med sig barn, för om det inte blir allt för sent och barnen är ok. så åker jag från Falköping. / Tina

• Mrs Brady 2B...

Äntligen!!!! Tack.

Jag vet inte hur länge det håller på men man kan ju åka hem tidigare isåfall,vara med ett tag!

• Mrs Brady 2B...

Hur många barn har du?

• Mrs Brady 2B...

Vart tog du vägen?? Jag kan fråga den som la ut tråden om träffen. Hittar du i gtb??

• Mrs Brady 2B...

Kanske e bättre du frågar om detta m barn,så dom inte ställer frågor till mig som inte jag kan svara på.....

• icejewel

Förlåt att det tog tid!!!
    Fick ett tel. samtal som inte kunde vänta.
    Jag har två döttrar. En på 1 år och en på 5½ år. Vet du vart jag kan vända mig, för jag är ny här?.
    Jag hittar inte i Göteborg, men det finns väl alltid någon som har en vägbeskrivning.
    Vi får väl åka i god tid i så fall.

• Mrs Brady 2B...

Jag lägger ut en tråd och frågar hon som startade den om träffen!!!

• icejewel

Tack så mycket!!
    Du skrev Skövde, Falköping, Tidaholm. Var bor du? Jag bor utanför Falköping

• Mrs Brady 2B...

jag bor i Tidaholm men e villig att ta bussen så långt den går....jag har ett förslag men d e helt upp till dig och jag förstår om du inte vill!
    Min sambo sa att han kunde vara barnvakt.Vi har en snart 3åring själva.

• Mrs Brady 2B...

vet du va...Ring mig!! Tidaholm!! 10419!!!

• Snuttan aug -04

Halloj!
    Jag var på förra träffen i Göteborg. Vi satt och fikade och pratade till kl halv nio tror jag. Det var informellet och trevligt. Tror inte någon har nåt emot att det blir ett par barn med på träffen. Fröken Olssons ligger på östra larmgatan.
    Hoppas vi ses!!!

• Mrs Brady 2B...

Snuttan...
    Tack så jättemycket!!!
    Hoppas också att vi ses!! Blir säkert jätte trevligt!!

• icejewel

Det vore ju jättesnällt! Jag måste bara fråga den stora först, men hon kommer inte hem förän i Sön. Men då har ju din sambo lite mer tid på sig att fundera. Orkar han med en 1-åring då? Jag vill ju inte vara till besvär.

• ijkå

Jag säger välkommen på denna tråden också så ni inte missar mej. Välkommen

Svar på tråden Bilar någon till Gtb till BT träffen??