Vi som gifter oss i Maj 2014
Vi har bokat kyrkan och bestämt vilket tält vi ska ha (beställer ett tält med allt, bla golv, bord, stolar, kristallkronor, dukar, gasolvärme, kylskåp alla glas och allt porslin)
Vi har nyligen köpt vår drömgård och vill gärna fira bröllopet i ett tält i en av våra fina hagar med stengärden runt om och vår skog i bakgrunden :) Samtidigt vill vi ha lyxen som lining i taket och kristalkronor förmedlar.
Tema blir typ: massa djupröda rosor, champange, diamanter, stilrent och storslaget ;)
Klänningen ska köpas i höst men jag ska åka runt och prova i sommar. Jag tror det blir en pronovias..
Vårt bröllop ska vara superklassiskt precis som hans frieri var. Vi är gör mycket klassiskt romantiska saker ihop och vi gillar den stilrena och kvalitativa stilen mer än galna färger och pyssel ;)
Han jobbar ute i fysiskt arbete och jag jobbar med konst och form. Vi är båda 30 år när vi gifter oss och vi har inga barn ännu (bara en massa djur ;) )
Även om bröllopet är kul att planera och se framemot så är det bästa att få gifta mig :) Min blivande är perfekt! Vi grälar aldrig, vi har samma drömmar, vi har underbart sex, han är romantisk och sätter alltid mig först dessutom är han vansinnigt snygg!!