amerika skrev 2013-04-11 18:26:51 följande:
De är ju döda för att ingen skriver där....
Men jag kan flytta på mig, det går bra. Du måste bara tänka på xMariax att du är betydligt yngre, piggare och snabbare i skallen än vad jag är. Så sånt som är enkelt och lätt gjort för dig (byta tråd hux flux) är svårt för en gammal tant som jag
Jag ska gifta mig 10 maj 2014 och jag vill gärna ha andra brudar med samma tidsplanering att följas åt med hela vägen.....
Vi har inte kommit så långt alls i planeringen. Vi har bestämt
datum. Pratat m fotografen (en kompis) och med musikern (oxå en kompis och det råkar dessutom vara hennes födelsedag...). Sen är det bara mina två bästa väninnor som vet att vi ska gifta oss. Vi har tanke på var vigseln ska vara men vi har inte bestämt oss än. Vi vet oxå vilken lokal vi vill ha men vi har inte bokat den än för vi ska titta på den tillsammans när sambon kommer hem från sin utlandsvistelse.
Vi ska skicka ut save-the-dates i maj så det närmsta pysslet handlar om det. Och om vilka vi faktiskt ska bjuda....
Äh! Trams! Man är inte äldre än man själv gör sig.
Och jag håller med dig helt och hållet, det känns lite ensamt när alla andra ska gifta sig om typ 2 månader.. Jag har dessutom sån himla beslutsångest angående ALLT (förrutom ringen, den är jag säker på!). Min blivande man är dessutom rätt trött på mitt tjat..
Jag frågar runt efter fotograf för fullt just nu, jag känner en himla massa människor som är duktiga på att fota och vi vill hellre lägga pengarna på annat, dessutom vill jag kunna redigera fotona själv.
Nu i maj tänkte vi åka ut och kolla lokalen som vi funderat på och gillar vi den så bokar vi den. Vi ska även boka vigselförrättare snart.
Save-the-dates kommer vi inte att skicka ut, men vi skickar inbjudningarna redan i höst..