Vi som gifter oss i Maj 2014
Go kväll allesammans!
Ja den 4oktober så friade sambon chockartat under en hotell weedend i Göteborg.
Datumet landade på 3maj 2014. En del är bestämmt, gästlistan så gott som klar.
Vigsel i Oppmanna och fest i Folkets Hus i Arkelstorp ca55 pers
Var inne i Kristianstad och skulle titta på brudklänning på Randiga Rutan, å ja jisses. Ville strypa kvinnan till sist då hon tjatade priser, tyger, länder, engelska termer, sömmnads termer. Jag ville ju bara prova olika klänningar, ingenting mer, medellade henne min budget, va var de som va så jobbigt. På de så plockade hon fram klänningar som va så yttepyttiga i storleken att jag inte alls förstod varför ja skulle prova de då jag endast kunde hålla de framför mig, man blev rätt depp på de, känndes som att de inte fanns mina storlekar (ca 42/44, jobbat med vikten å har nu lyckats gå ner ytterliggare 7kg, kan lägga till att jag fick barn den 25januari i år å gick upp 18kg med honom, så nu är alla de kilona nästan borta, vill gå ner ca 7kg till mer är ju alltid ett plus). Iaf under ca 1½h fick jag prova 2 klänningar, inga av de passade helt Å ingn av de var ng av de klänningar jag visat på bild...
Iaf har ju sett en sida som heter www.jennyjoseph.com hittat flera fina klänningar där som man kan beställa med personliga mått, någon som ska eller har köpt där? Eller någon som beställt en klänning via nätet som de inte provat (bara provat liknande klänningar)?