Vi som gifter oss i Maj 2014
Fast med vit rosett
Här är bilderna :)
BT är ju verkligen helt koko - första inlägget jag citerar går hur bra som helst medan det andra blir totalfel!
Jag skrev i alla fall till veronica84 såhär:
Jättefin klänning! Kul att se hur det blir "på riktigt" med ett sådant släp och längd på klänningen som alltid är för långt på alla modellbilder och klänningen ligger som i en ring runt deras fötter. Bra mycket snyggare live!!
Axelbanden är lite långa så hela överdelen är lite långt ned, detta kommer att fixas kostnadsfritt. Klänningen är för lång för att ge plats till klackar, justeras i april när jag har bestämt skor. Tyllen är något styvare och glansigare än originalet men annars tycker jag att det är helt perfekt! Jag är jättenöjd =) Betalade 5200:- för klänning, underkjol och alla ändringar inkl de som är kvar, istället för 10000:- för bara originalklänning utan underkjol och ändringar.
Och så har jag shoppat lite
Köpte ett par skor på en facebooksida där det säljs och köps bröllopssaker, kläder mm.
De kostade över 1000 kr nya, men jag fick dem för 550, inkl frakt. De är i siden och ruskigt bekväma trots den 9 cm höga klacken! Ser knappt använda ut. Ett riktigt fynd som jag är mycket nöjd med.
Jag hade tänkt mig lila skor (lavendel) men det gick inte riktigt hem hos fästmannen, han vill att jag ska ha "riktiga" brudskor. Men om han skulle ångra sig, så går de att färga!