Jackie och Emelie: Välkomna!
Jackie: Vilken helomvändning!
Emelie: Vad mysigt med Skottland! Dit skulle vi vilja åka på smekmånad..
Såna drömmar har jag också haft.. Eller liknande iaf.. Hua!
Jag sitter just nu och försöker bestämma ett datum med mina tärnor, jag föreslog fredag den 4e oktober, men en av dem har inte svarat och en av dem ville ändra till 5 oktober istället så vi får se.. Har det helst på en fredag då butikerna har bättre öppet-tider på vardagar och tågen går bättre på vardagar. Men vi får se.
Detta har inte med bröllopet att göra egentligen, men känner att jag behöver berätta för någon. M2b har hoppat av skolan (han insåg efter nästan 1 år att han valt fel utbildning och väntar nu på att komma in på rätt utbildning) och skaffat jobb! Jag har lite delade känslor med det.. Jag är glad fö hans skull och det är ju självklart bra att inte ta mer lån på e utbildning man inte vill ha, men arbetstiderna är ganska dåliga. Han kommer arbeta från 13.00-21.00 mån-fre.. Jag vet att många har det mycket värre, det är bara så ovant och främmande..
Det känns lite jobbigt att han inte kommer vara hemma och äta middag med mig och sonen och han kommer inte vara hemma när sonen ska gå och lägga sig. Jag har ångest inför hur han ska reagera eftersom att han är väldigt ''pappig''.. :-/
Förhoppningsvis trivs han på det nya jobbet, får ok betalt och kommer in på sin drömutbildning snart!