Caledonia skrev 2013-08-22 21:47:29 följande:
Restaurangen har kommit med ett par förslag, men de ville också att vi själva skulle få bestämma och gav oss mer kostnadsförslag. Tja, det är ju inte så viktigt ännu, det ligger långt fram i framtiden men det är ju kul att planera De hade förvisso serverat melonspett på senaste bröllopet och det låter ju fint om det är varmt ute.Melonspett lät ju riktigt gott!! kanske inte vrålvarmt i maj ännu men det är ju definitivt fräsch och god sommarmat som man inte heller blir så mätt på om man ska äta på riktigt lite senare.
xMariax skrev 2013-08-22 22:37:04 följande:
På datorn...
Jag som var helt bombsäker på att ''Nej, det är sååå tråkigt att ha allt på datorn! Jag tänker göra som förr när man inte använde/hade dator.'' Haha, ja eller hur...
hihi, jo, jag har oxå allt på datorn. Men de där böckerna tänkte jag är mer som en present/rolig grej, de går ju att använda till vad som helst och så står det deras namn på framsidan. Jag skrev inget om bröllopet förrän på insidan så om de vill använda den till annat, så går det bra. Vi ska ha nåt slags planeringsmöte i höst och då tänkte jag ge dem böckerna.
veronica84 skrev 2013-08-23 07:01:50 följande:
Jag bad att de inte skulle lägga till extra 5 cm som det står att de gör, eftersom jag inte ska ha högklackat.Innan jag beställde så mailade jag dom om hur jag skulle mäta midjan, för jag var lite osäker, men fick inte riktigt ett svar hur jag skulle göra. Jag var ju rädd att klänningen skulle bli för liten.. Men tänkte att det får bära eller brista och som tur kom jag i den, så nu får jag hålla mig i form. Har nämligen gått ner 8 kg i vikt och även gått upp 2kg under sommaren, så det gäller att inte äta för mycket och röra på sig för min del nu :)
Så skönt att den passade!! Det är ju lite som ett lotteri det där....