Vi som gifter oss i Maj 2014
Fast med vit rosett
Jättefin! :)
Jättefin! :)
Va kul att det är fler som beställer kläningar via nätet.
xMariax: åh det kan nog bli jättefint! :)
Veronica84: va spännande, du har inte lust att visa bild på din klänning och bilden på jenjen:s sida? :P
Åhhh vilken fin och vad härligt att ha den hos er :) Hur många gånger har du varit på väg och kika på den men lyckats hålla dig??! ;)
Caledonia och Emelie87: Vilka fina klänningar! :)
Fru puff: Vilken söt klänning. Hade kunnat köpa en sån till min dotter, men har redan köpt en annan från ebay till henne.
Idag är det exakt 6 månader till vår stora dag. Ja iaf vi som gifter oss den 24:e maj <3
Vi satt och pratade om det i morse. Barnen blev så pirriga och pratade om hur vi ska gå in i kyrkan och dottern (6år) pratade glatt om hennes klänning och skor som hon ska ha på sig. Sonen(4 år) fick ett par finskor av en kompis igår och de ville han glatt ha på sig. Hoppas att det håller i sig i maj oxå ;)
Pirr pirr! Gick in på smycka idag då de har 30 % rabatt idag till lördag. Ringde dit sambon som kom dit efter jobbet och tillsammans valde vi ut våra ringar <3 Åhh vad jag längtar tills jag får hämta hem dom :)Hoppas att de är lika fina i verkligheten som jag tror och hoppas! :) Blev 4400 kr billigare inkl gravyr! Jättenöjd.
Här är min blivande ring
Vi ska gifta oss i Torsångs kyrka i Borlänge :)
våra fina ringar har nu kommit och de är testade på riktigt!! De blev så fina. Längtar så till maj nu <3
Vågar knappt lämna hemmet nu när ringarna är hemma. Tänk om någon bryter sig in och lyckas hitta dom! Har gömt dom väl, men iaf ;)
Jättefin :)
Ja då var det en sak till att kunna checka av :)
Jag har kontaktat en skola i Borlänge för att höra om de har elever som kan tänkas tillaga middagen och servera. Det ska inte vara några problem fick jag till svar idag. Jag och Stefan ska bara bestämma vad för sorts bröllopsmiddag som vi vill ha och sen höra av oss till läraren :) Så fixar elever planering och genomför. Vi betalar endast för maten. Fast någon sorts tack present ska eleverna få :) Känns SÅ bra att ha det bestämt.
Igår på alla hjärtans dag skrev vi på hindersprövningen och byte av efternamn för mig
Jättesöta klänningar!
Det beror nog på vilket flygbolag du reser med. Jag ska flyga med norwegian och där kunde jag boka i mitt nya efternamn som jag gifter mig till i maj.
Läste att man kan oxå beställa i sitt nuvarande efternamn men sen skickar man in en blankett som bevis att man har gift sig och bytt efternamn.
Men enklast är nog att du kontaktar det resebolag som Du/Ni har tänkt resa med och fråga.
Jag har 13 dagar kvar tills min dag <3 Det mesta är fixat, bara småsaker kvar :)