a ring on my finger skrev 2013-12-31 01:15:20 följande:
Hur går det för alla? Vi har inte gjort ett smack på flera månader och nu börjar jag få panik då det snart bara är ett halvår kvar (vi har redan varit förlovade i snart ett år och har fortfarande vara lokalerna helt klara...dock en del lösa trådar på G) Jo mina ringar har vi köpt och hämtat förresten och trubadur till festen och en v tre solister till vigseln är tillfrågade. Och så har vi tagit foton som ska användas som Save the date-kort att skicka digitalt inom ett par veckor.
Hoppas jag inte skrämmer dig, men vi har i princip det mesta klart
Klänning nr 2 kom den 23 december så nu ska jag sälja den första.
Just nu planerar jag smådetaljer, och beställer in dekorationer på Ebay osv.
Det är bara sambons kostym som ska beställas, som är den stora grejen vi inte är klara med. Men han (och jag) ska först gå ner i vikt innan det händer. Vi beställer även den från Kina och hoppas på det bästa att den blir fin

Det är kul att även han får nåt skräddarsytt.
Vi ska nu i dagarna bestämma slutgiltiga texten i inbjudningskorten, sen ska de göras av mamma som är skitduktig. Designen är klar och vi vill att de ska landa i folks brevlådor på alla hjärtans dag som även är vår förlovningsdag.
Men samtidigt har allt gått snabbt att fixa så du behöver inte stressa, det är nog jag som är väldigt tidigt ute