Anonym (Elak) skrev 2013-04-14 15:32:03 följande:
Den närheten försvann när vi insåg att vi inte kan få barn då dog all närhet som fanns.. innan det hade vi sex flera gånger om dagen och ville alltid va nära varandra..
Tråkigt att ni inte kan få barn (om ni nu vet det med all fastställd säkerhet). Det är dock inget skäl att sluta ha sex med varandra. Och om det är det, så har ni ett ganska stort problem som jag skulle tro att ni behöver hjälp med att lösa.
Jag kan inte få flera barn och det vet min blivande man om. Han är yngre än jag och har inga egna barn. Trots det, har vi ett mycket aktivt, spännande och oerhört passionerat sexliv. Vi får helt enkelt inte nog av varandra. Och det har ju förstås att göra med att jag tycker han är den snyggaste sexigaste mest attraktiva mannen på denna jord och han tycker detsamma om mig (fast kvinna då). Så ska man ju känna inför sin partner, åtminstone i början av förhållandet. Därför blir man ju lite fundersam när du skriver att ni inte har något sexliv.
Jag vill påminna dig om vad jag skrev om i mitt föregående inlägg: jag har själv varit där. Jag chattade med en man som var väldigt gullig, snäll, snygg och allt det där. Det blev inte fysisk kärlek eller otrohet men så nära man kan komma det. Och hade jag stannat kvar i mitt förhållande hade jag varit otrogen. Så spännande och härligt var det.
Flera här har redan uppmanat dig att fundera över varför du ens skriver med den andre mannen. Om du söker spänning och äventyr, så betyder det att något fattas i det förhållandet du redan har. Du måste bestämma dig vad det är du
vill ha och vad du redan har och om du kan vara nöjd med det. Och medan du funderar över det behöver du sluta skriva med den andre mannen.