Inlägg från: Principisessan |Visa alla inlägg
  • Principisessan

Vänjer man sig vid att ha en ring som lätt fastnar?

Man vänjer sig. min sten är 0,41 ct och i början var jag LIVRÄDD för att tappa den. Nu är jag van vid den och vet att den kommer inte att ramla av. Jag vet att varken stenen lossnar och att de få gånger jag har nylonstrumpor så är jag försiktig med att ta på dem då jag aldrig tar av mig ringen. 
    I övrigt har jag aldrig fastnat i något eller rivit någon heller.

• Principisessan

kan dessutom tillägga att jag i början nästan cyklade ner i ett dike för att jag tittade på ringen och inte framåt, för att se så inte stenen lossnade. hahah Man inser att man är lite knäpp då och slutar vara så förbaskat orolig över dyrgripen 

• Principisessan
    stormhelen skrev 2013-04-13 16:54:30 följande:
    Hahahahahhaha, men majja då. Man ska titta på vägen och inte på ringen. Flört

Fast ibland så känner jag mig som Gollum. Oskyldig

hahaha jo jag vet.. kände mig lite fånig .D 

Känner igen mig i Gollumsyndromet! Känner mig ju som en skata som hittat något som glittrar. Min man bara suckar och säger att det var väl ett tecken på att jag gillar ringen han valde iallafall.  
  • Principisessan
    BlivandeBruden skrev 2013-04-16 13:55:51 följande:

Så ser min ring ut
    Din ring påminner väldigt mycket om min ring. Är det vintage måhända? Min är från samma år som jag är född och jag älskar den verkligen. 

och med vigselringen.. Det är inte helt utan att man känner sig som Gollum som sagt, haha Har dock slutat att cykla ner i diket :-P 

Svar på tråden Vänjer man sig vid att ha en ring som lätt fastnar?