JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Hej!
Vi ska också gifta oss i juni 2014 så jag hoppar gärna med i den här gruppen. :)
Kul att få träffa andra brudar i samma planeringsskede.
Hej!
Vi ska också gifta oss i juni 2014 så jag hoppar gärna med i den här gruppen. :)
Kul att få träffa andra brudar i samma planeringsskede.
Tack! Vi har kommit igång med planeringen. Bokade kyrka och festlokal redan i februari, men nu har vi börjat fundera på om vi ska byta festlokal då den första är lite för dyr för vår budget. Ringar och klänningen är helt klart och det känns riktigt skönt, även brudtärnans klänning är klar :) Sedan har jag börjat pyssla med servettringar och inbjudningskortdesign. Vi kommer ha lantligt tema, också här med mycket spets och vimplar och hemmagjorda ljuslyktor.
Vi har också varit väldigt hemlighetsfulla när det gäller bröllopet (dock ej när det gäller datumet). Det är mest för att jag är väldigt bra på att prata och diskutera allt med mina vänner och vända och vrida på saker och ting. Men den här gången tänkte jag att jag inte ska prata så mycket med alla andra om vår planering (undantaget bröllopstorget ;)) Men det är ju ändå min kille och jag som ska gifta oss, så jag behöver inte involvera systern och vännerna i varje liten detalj och ha smakråd i allt. Lite kul och utmanande att ta sina egna beslut (eller gemensamma med killen då). Det känns också lite kul att alla då kommer bli överraskade när de får se ringar och klänningar och dekorationer för första gången på dagen D. :)
Caisa- det var väldigt fina inspirationsbilder, något liknande skulle jag också vilja ha.