Inlägg från: Larsson590 |Visa alla inlägg
  • Larsson590

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Hoppar in lite här angående en klänning som kom upp tidigare i tråden. Den skulle vara köpt på Nelly men den finns inte kvar där och nu skulle jag vilja ha hjälp att få reda på vad det är för märke på den och vad den heter? Har letat som en tok efter klänningar till mina tärnor och det här är den jag har haft i mitt huvud. Tacksam för all hjälp jag kan få!

• Larsson590

Får sätta mej vid datorn för det verkar som att de inte går att ladda upp bilder via paddan.

• Larsson590
    meandmylove skrev 2014-03-01 20:58:58 följande:
    Larsson590, kan du inte mejl och fråga om/när den kommer in igen? Den är ju galet snygg. När jag kollade fanns det flera stycken liknande! Har du kollat om du hittar något som är i samma stuk?
    Jo jag mejlade dom igår och fick svaret att de inte fanns någon ny beställning på den men han skulle lägga ett önskemål hos inköpsavdelningen. Kunde också mejla tillbaka storlek och kundnr så kunde jag få en bevakning på den. Men frågan är hur länge man vågar väntar?
    Jo jag har tittat på massa olika alternativ, men antingen är rätt färg och fel modell eller rätt modell och fel färg ;) men förmodligen så kommer det ju in mer klänningar ju närmare vår och sommar vi kommer :)
  • Larsson590
    widuse skrev 2014-03-02 22:46:59 följande:
    Hur ska ni lösa detta med blommor?? Gör man så att man vanligtvis beställer blommor till dukningen \ dekor även från blomster butiken?? Jag tänker att det ju måpste bli sjukt mot blommor ( och mycket pengar) i så fall?
    När jag va hos floristen sa hon att man kunde få bra prsier på t.ex rosor om man köpte dom i buntar om 20st. De kommer nog jag göra både till tärnornas buketter och till bordsdekorationerna :)
  • Larsson590
    Jennie1414 skrev 2014-03-03 09:52:52 följande:

Hej!

Det är jag som har dessa klänningar till mina tärnor.

Har du fått reda på vilket märke det är? Annars får jag kolla hemma :)

Vet dock att dom inte finns på Nelly längre... Hoppas att dom kan beställa hem dom till dig. Dom är fantastiska även i verkligheten :)

Lycka till

Ja när jag mejla till dom så skulle dom lägga önskemål om att köpa in den igen så får verkligen hoppas på de! Men jag tänkte att jag kunde iaf vänta fram till maj ut innan jag väljer en annan klänning. Vi gifter oss inte förens 26/7 :)
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet