iQbee skrev 2014-02-04 06:54:57 följande:
Kittwn: jag hittade en korsett med låg rygg som jag beställde från ebay och heter flattering me bra ny från usa ca 800 inkl tull men den funkar säkert om du bara behöver lite exrra stöd. Är i samma bårt grekisktsyrianskr brölloo ska vi ha då kan jag inte pyssls så mkt men har gjort alla bonbonieres/ fsvors själv :)) Vita papperslyktor kan va fint vart i grekland gifter ni er?😊
googlade den och den var ju jätte fin! Kunde inte tänka mig hur de skulle funka med låg rygg och korsett, men de där ser absolut ut att kunna passa min klänning. Tack!
Oh vad skoj :D Men bröllopet är i Sverige? Vi pratade om såna små "pressenter" i början. Alla här går ju på bröllop ungefär två gånger i månaden så man får drivor med massa små (här har vi bla fått en liten gips elefant sparbössa, en liten "bild hållar pinne" med en rosa plast häst... ) totalt onödiga saker. Så var vi på ett bröllop där de låg lappar på alla bord att dom istället gav pengar till någon välgörenhet. Så med tanke på krisen så känns de som ett väldigt bra alternativ. Så nu letar vi efter något barnhem eller någon organisation som hjälper barnfamiljer som vi skall ge pengar till istället för favours.
Men någon liten påse med bobonieres skall vi nog ha. Och de har jag och mamma tänkt att sy när jag är i Sverige faktiskt. Ganska simpelt pyssel och överkomligt att göra själv även om man behöver sy 1000 st :P
Vi gifter oss (och bor) på Kreta i Rethymnon.