Inlägg från: Jackiiie |Visa alla inlägg
  • Jackiiie

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Hej Hej! Tänkte kolla om man kanske fick vara med i tråden trots att vi gifter oss 31/5 :P?? Egentligen hade datumet vart 7/6 men det datumet fanns tyvärr inte plats då :). Men nu blir det av snart iaf :D!!

• Jackiiie

Tack så mycket :D!! Det börjar närma sig här :P Men allt börjar mer eller mindre falla på plats och bli färdigt :D. Det är bara en tysklands resa som ska bokas in för att hämta lite alkohol, sen är det mest små pyssel kvar som lite dekoration och festprogram :)! Hur går det för er :)??

• Jackiiie

Haha verkligen perfekt :)! Vi bor i Skåne så vi har ju bara bron över så det är lätt fixat :)! Men OJ 3000 :O?? är det mycket som ska fixas då?? Hur mycket kostade klänningen? Hämtade min i torsdags uppsydd och klar så nu kan jag gå utan att snubbla på den förhoppningsvis haha ;) Ååh spännande :D!! Här blir det nog ingen dans eller iaf ingen vals :P En mysig tryckare kanske :P..

• Jackiiie

45 dagar kvar för mig nu herreguuuud så nervös jag börjar bli hihi :P... Men mer eller mindre så kan jag nästan säga att allt är klart :D!! Det som är kvar är det som ska fixas dagen innan i lokalen :). All dekoration och dukning samt min bukett och alla tärnors buketter som min bästa vän sätter ihop och så väntar jag på att prästen ska ringa, har tänkt ringa själv till kyrkan annars imorgon:)! Sen är det som sagt mer eller mindre färdigt :P.. Sååå spännande :D!!

Här får ni ett litet smakprov på min klänning :D!!

• Jackiiie

1 vecka kvar här nu woohoo :D!! Har haft en underbar möhippa förr förra helgen :D!! Nu är det bara bordsplaceringen som ska färdigställas helt och fixa de sista på festprogrammen :D Sen är det färdigt att gifta sig iiihiiiihii :D! Ska bli sååå spännande :D!!!

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet