Inlägg från: RobinJessica |Visa alla inlägg
  • RobinJessica

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Jag är en av dessa som bara läser utan att skriva, men nu tänker jag säga att jag är här! Jag är en av Juni brudarna 2014. :) 
    Jag har inga bilder att visa mer än ringarna, mitt smyckeset lite dekorationer osv. så jag struntar i det. :P
    Men här är då Jag! Jessica, snart 23 år gammal gifter mig med min Robin som är snart 29. Vi har en liten dotter tillsammans på snart 2 år. Vi bor på Österlen! :) 

• RobinJessica

Jag läser varje dag och vill så gärna hoppa in och skriva, men det skrivs så mycket att jag inte vet var jag ska hoppa in och göra ännu ett avtryck! ;)

Men jag ser att det pratas om Musik i kyrkan så här kommer Vårt:
    In: Wagners bröllopmarsch.  Psalm: En vänlig grönskas rika dräkt, "psalm 2" Nu grönskar det ( är godkänt av vår präst, som vi för övrigt ska träffa ikväll), Utgång: Ronja rövardotter -  Rid i skog. :)

Det börjar bli verkligehet nu, 10 dagar kvar! Gjorde ett sista minuten köp i lördags. Insåg att jag behöver en underkjol, så jag chansade och beställde en från lightinthebox. Hoppas den kommer i veckan, 3-5 dagars lev..

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet