JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Hej,
Jag hoppar in här, hoppas det är okej. Vi gifter oss den 5/7 klockan 16.00 .
Någon som har tips på någon bra bröllopsprogramsmall i färgen Champagne?
Hej,
Jag hoppar in här, hoppas det är okej. Vi gifter oss den 5/7 klockan 16.00 .
Någon som har tips på någon bra bröllopsprogramsmall i färgen Champagne?
Fint Nokaro!! Fläta är så snyggt! (Jag ska ha en water braid fläta (heter det så ).
Tack Iso och Kittwn ! Så spännande att hämta ut ringarna. Lägga gärna upp bilder (om ni vill såklart) är kul att se. Finns ju så många fina. Skulle vilja ha en på varje finger .
Idag kom sambons nya ring. Jag hade nästan ångest när vi tog fram den för att testa, men den passar! Vilken lättnad! Inget napp på den för stora ringen som jag försökt sälja. Jajja :)
jättefina! kul att det är nån mer än jag som väljer diamanter. :)
själv har jag en alliansring (13 stenar) som förlovningsring med princesslipade diamanter. vigselringen ska vara lite smalare i skenan och kommer att ha en ganska stor lite rektangulär cushionslipad diamant (modifierad briljant).
LÄNGTAR ihjäl mig sen jag beställde i vintras. kvalitén på stenarna är ungefär som dina (det skiljer ett steg i färg mellan den stora och de små för min del, men det syns nog inte när det är såpass nära i nivå).
Ja det kanske jag har sagt , minns inte själv (bröllopshjärna) .
De är beställda från www.mymms.com/, enda tråkiga är att vi fick betala 100 dollar i frakt :-O för att han inte hann ta med sig dem . Men men huvuvdsaken är att dom är på väg nu.
Gällande brudskålen kommer vi ha små fyllda croustader där vi gör fyllningen själva, enkelt gott & billigt!
Ber till vädergudarna att det inte ska regna den 5/7, ser dock mörkt ut just nu :-S, hoppas det hinner ändra sig. Jag är verkligen negativa Nancy när det gäller vädret... Kan inte låta bli att tänka *skulle gift oss i augusti istället* eller utomlands som jag ville .
http://www.accuweather.com/sv/se/stockholm/314929/july-weather/314929
Igår var vi och träffade vigselförättaren. Känns som vi gjorde ett bra val, hon var riktigt trevlig :) Vi fick även det sista köpt. Passade även på att köpa ballerinaskor till mig som jag kan byta till när jag blir trött i fötterna.
Tårtan är också beställd nu. Blir med blåbärssmak så det gäller att inte spilla ;)
Så nu är det bara småsaker kvar. Allt annat "stort" som dukning, festhäften har vi andra som sköter. Bara 19 dagar kvar!
Nyfiken bara, vad har ni valt för slags bröllopstårtor? Smak, utseende osv!