Inlägg från: Tenshi |Visa alla inlägg
  • Tenshi

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Imsevimse skrev 2014-06-05 08:46:10 följande:

Åh alltså nu är det bara två dagar kvar! :D Igår var vi och övade i kyrkan, det kändes så varmt och rätt i hjärtat när vi gick nedför altargången <3
    Idag ska jag till frisören för slingning och provsminkning. Det var även bestämt att vi skulle göra en provuppsättning men så ringer människan igår och säger att hon nog inte kommer att hinna det. Jag är lite smått ett kontrollfreak och jag vill ju gärna att vi åtminstone lite slarvigt gör den frisyr vi kommit fram till så att jag inte sitter där på lördag och känner mig skitful för att hon inte tänkt på samma sätt som jag menat...
    Nåväl, får se vad hon säger sen idag. I övrigt tror jag att vi har koll på det mesta, hyresvärden för lokalen ska resa bort så vi fick nyckeln två dagar tidigare än vad vi räknat med, vilket gjort att vi kunnat börja flytta grejor och ställa iordning lite.

Såg att ni pratar in- och utgångsmusik, vi kommer att ha Allegro i C-dur - JH Roman som ingångsmusik och Song of storm från tv-spelet Zelda (min blivande är lite av en spelnörd hehe) som utgångsmusik. Solosånger blir Buicks to the moon - Alan Jackson samt Utan dina andetag - Kent. 

Nu får det allt bli lördag!=D

Ville bara hälsa att Song of storms är (enligt mig) den bästa Zelda-låten som gjorts! :) Hade det inte varit för att den är lite för snabb så hade den också varit en kandidat, men vill istället ha Zelda's Lullaby som ingångsmusik då den är lugn och fin ^^ 

Önskar dig all lycka på er fina dag på lördag! :)

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet