Inlägg från: Janda |Visa alla inlägg
  • Janda

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Midsommarbrud, du får väldigt gärna mejla mig också, jannicae@hotmail.com

• Janda

Äppelmust, fantastiskt gott. Vi funderar på att ha det som välkomstdrink på vårt bröllop. Finns massor med olika sorter med olika karaktär. Annars fläder, finns mindre söta som i alla fall jag skulle uppskatta på ett sommarbröllop.

tess skrev 2014-03-28 21:49:43 följande:

ÄR det någon som har förslag på alhoholfritt som är utan bubblor och ej med röda bär (pga allergie). Både till maten och som alternativ till champagne.

• Janda
    yennie skrev 2014-06-25 21:37:10 följande:

Ja vädret i Göteborg blir inte kul på lördag tyvärr och vi som hade tänkt att ta våra bilder utonmhus

Här sa de att det skulle regna i dag men jag sitter här i bikini :) så det verkar som att det kan bli hur som helst. Vi har inte gett upp hoppet om sol men förbereder för regn. I går var vi och köpte ett stort paraply som vi, om det behövs, ska använda på fotograferingen. Vi fotar utomhus oavsett, tror det kan bli mysiga bilder under ett paraply ändå.

Men jag kommer dansa soldans ända fram tills på lördag
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet