JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
ESW skrev 2013-10-12 10:08:14 följande: LinaNordstrom skrev 2013-10-11 19:58:14 följande: Åh va jag är glad! Min "kinaklänning" kom idag! Först fick jag en chock när jag tog ut klänningen ur paketet och såg att det var dragkedja i ryggen och inte snörning! Men det gjorde absolut inget det är lika fint med dragkedja och den passade verkligen helt perfekt! Tänk att man skickar sina mått till en sömmerska i Kina och får en så fin och perfekt klänning utan att ens prova innan! Tyget är jättefin kvalitet och jag är så nöjd Jag beställde från Landybridal och totalsumman blev ca 2500:- kan verkligen rekommendera dom till er som inte köpt klänning än! Nu behöver jag bara en sån där påse att förvara klänningen i, vars hittar jag det? Tips? Jag har hört att den bästa förvaringen är att sy ihop två lakan och trä över klänningen. Köp inte en plastpåse då tyget kan börja lukta plast och inte kan "andas".Det tipset fick jag nu också när jag var och inhandlade min klänning. Joinar er här jag också. Blir bröllop den 20e =)Känns så mycket mera verkligt när man har en klänning att titta på. (Min hänger hos mamma, annars hade jag kikat på den hela tiden)