Inlägg från: Ehp |Visa alla inlägg
  • Ehp

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Hoppar in här också:)
    Vi gifter oss i Paris 13 juni, dock så vill min blivande ha fest också så vi tänkte ha fest några månader efter för att fira, men vi hoppas på att det inte blir så stor fokus på "oss" som ett riktigt bröllop hade blivit, jag gillar inte att stå i centrum :) 
    Till Paris är allt fixat/bokat redan utom mannens kläder, kommer ha en vit enkel klänning från tipshop och röda skor av märket menbur.
    I helgen ska vi ut och kolla på två lokaler till festen, men misstänker redan nu att jag inte kommer gilla dom :)

Någon som kanske har tips på bra lokaler i Malmö/Lund området?

• Ehp

När jag läser och ser ert pyssel här ångrar jag nästan att vi inte ska ha ett stort fint bröllop :P
    Är så kul att se och lyssna på alla fina låtar, pyssel, färgkombinationer, klänningar osv :) 

• Ehp

Inte varit inne i denna tråden på jättelänge, Så underbara bröllopsbilder, ångrar nästan att vi inte hade stort bröllop men släkt och vänner :)
    Men den 13/6-14 blev vi iallafall man och fru i Paris.

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet