JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Milli skrev 2014-02-11 08:32:30 följande:
Började ju med mina inbjudningskort redan i juni och i samma veva så köpte jag även 7 kartor med frimärken eftersom de fanns med bakverk och jag bakar så himla mycket så tyckte jag de var passande ;) Vet att jag fick dom i en brun papperspåse och att de låg i handsfacket på ena amereikanarn bra länge innan jag tog in dom och "trodde" jag la dom i någon av alla lådor med bröllopsgrejer eftersom jag då skulle hitta dom när de sen var dags.. Igår gjorde vi klart kuverten och la ner dom och klistrade och sigillade och när jag skulle hämta frimärkerna så hittar jag dom bara inte. Har verkligen letat precis överallt. Så hiiiiiimla störande!! Ikväll ska de läggas på lådan så att de anländer gästerna på alla hjärtans dag. Så typiskt att behöva köpa 7 nya kartor (420kr) när man egenligen har dom någonstans och sen finns de säkert inte kvar med kakor så de får bli vad de blir.. :(Egentligen blir jag inte förvånad för i princip allt krånglade igår hela dagen!!
Jag beställde nya inbjudningskort igår och jag hoppas dom hinner komma så jag kan posta dom på torsdag men det är ju inte säkert men men då får det väl bli nästa vecka istället.