Inlägg från: Js Fästmö |Visa alla inlägg
  • Js Fästmö

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Är det bara jag som är borgerlig? :)

• Js Fästmö

Wihoo, skönt att inte vara ensam borgerglig. :) Längtar, tiden går så sakta känns det som. ;)

• Js Fästmö
    Elena1 skrev 2013-07-19 12:05:32 följande:
    Och där fungerade inte radbrytningen heller, ber om ursäkt för det. Hoppas att ni kan läsa texten ändå.
    Blir samma när jag skriver på Ipaden hemma, så sjukt irriterande!! Kan de inte bara fixa det??
  • Js Fästmö

Nu har jag hittat skor som jag vill ha, men de verkar vara slutsålda precis överallt, förutom på ett ställe men där finns bara storlek 41! Jag som har 37.. :(

Men jakten går vidare. :)

Nu har vi bokat vigselförrättare och vigsellokal och det känns bara så bra. Sambon fixade och grejade en hel dag då det var min drömplats men tydligen så skulle det inte gå att gifta sig där. Men med hans magi så gick det. :)

Helt overkligt att jag verkligen SKA få gifta mig där jag alltid drömt. Och vigselförrättaren verkar så toppen och jordnära så just nu känns allt kanonbra.

• Js Fästmö
    widuse skrev 2013-10-07 14:21:43 följande:
    Har varit och provat klänningar idag...det var ingen rolig upplevelse...jag hittade inte något jag gillade alls :( kan man få gifta sig i mysbrallor tack!

Fast då är du ett steg närmare den du vill ha. :) Man får nog kika på en hel del innan man prickar rätt.

Du kanske får byta bana, ta och testa modeller som du inte tänkt dig från början. På bröllopsprogram så säger de ofta att bruden blir supermissnöjd när hon testar för att hon ställt insig på exempelvis en prinsessklänning men så passar hon bättre i sjöjungfru trots att hon absolut inte kunde tänka sig den modellen.

Så testa vidga vyerna kanske? :) Eller hade du bara en dålig dag?

• Js Fästmö
    MsThezzizen skrev 2013-10-10 10:26:27 följande:
    Vet inte om jag skrivit här förr, tror det.... Vi har legat lågt ett tag men nu känner jag att det är lite för mkt lösa trådar som behöver samlas ihop... Idag ska jag dock titta på klänning! känns galet.... Och lite konstigt, fast roligt .... ja ni förstår hoppas jag

Vad kul!! :)

Någon särskild modell du är intresserad utav eller är du öppen för allt?

• Js Fästmö

Vad kul att du blev nöjd, vad bra pris också! Oftast är det dragkedja i ryggen, om man inte beställt korsettöverdel. Hade du beställt med snörning? :)

• Js Fästmö
    20110519 skrev 2013-10-16 17:58:26 följande:
    Då är min klänning, mina skor klara och hänger/står i garderoben. Tiaran har jag beställt och är påväg hem till mig. Sambons kostym är klar och hänger i garderoben.

Kyrkan är bokad, fotografen är bokad. Lokalen är preliminärbokad (kan först slutligt boka den i januari). Frissan är bokad. Känns som jag kommit en bra bit på vägen när jag hittade min klänning.

Alla trycksaker som (meny, inbjudningskort, placeringskort, vigselprogram) har jag gjort själv och ligger i datorn klara. Ska bara finjusteras det sista närmare då det är dags. Så är de klara att skrivas ut.

Ska boka en catering firma och komma överrens om en meny. Ska fundera ut vilken tårta vi vill ha också.
    Men vad härligt att ha så mkt färdigt!! :)
  • Js Fästmö
    Betty84 skrev 2013-10-16 23:02:46 följande:
    Min blivande kommer behålla sin förlovningsring, men få datumet för bröllopet ingraverat :)
    Samma här, vi kommer lämna in den för polering också.
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet