JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Är det bara jag som är borgerlig? :)
Är det bara jag som är borgerlig? :)
Wihoo, skönt att inte vara ensam borgerglig. :) Längtar, tiden går så sakta känns det som. ;)
Nu har jag hittat skor som jag vill ha, men de verkar vara slutsålda precis överallt, förutom på ett ställe men där finns bara storlek 41! Jag som har 37.. :(
Men jakten går vidare. :)
Nu har vi bokat vigselförrättare och vigsellokal och det känns bara så bra. Sambon fixade och grejade en hel dag då det var min drömplats men tydligen så skulle det inte gå att gifta sig där. Men med hans magi så gick det. :)
Helt overkligt att jag verkligen SKA få gifta mig där jag alltid drömt. Och vigselförrättaren verkar så toppen och jordnära så just nu känns allt kanonbra.
Fast då är du ett steg närmare den du vill ha. :) Man får nog kika på en hel del innan man prickar rätt.
Du kanske får byta bana, ta och testa modeller som du inte tänkt dig från början. På bröllopsprogram så säger de ofta att bruden blir supermissnöjd när hon testar för att hon ställt insig på exempelvis en prinsessklänning men så passar hon bättre i sjöjungfru trots att hon absolut inte kunde tänka sig den modellen.
Så testa vidga vyerna kanske? :) Eller hade du bara en dålig dag?
Vad kul!! :)
Någon särskild modell du är intresserad utav eller är du öppen för allt?
Vad kul att du blev nöjd, vad bra pris också! Oftast är det dragkedja i ryggen, om man inte beställt korsettöverdel. Hade du beställt med snörning? :)
Riktigt lyckad, vad vacker klänning!