JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
äsch jag får det visst inte att funka med bilden
äsch jag får det visst inte att funka med bilden
Jennie1414 skrev 2013-08-16 12:48:10 följande:Här är en till Junibrud ... 28 Juni för att vara mer exakt :) Börjat lite smått med planeringen. Bokat kyrka och festlokal. Det jag funderar mest på nu är att försöka hitta en bra catering. Hur många gäster och va har ni för budget till erat bröllop? Hur tänker ni när det kommer till mat/menyn? Samma som oss då, kul! Vi kommer ha ca 50 gäster men vi har inte satt någon direkt budget ännu men vi försöker hålla nere kostnaderna och så är vi inte intresserade av märkeskläder eller svindyra ringar heller och då blir det ju billigare. Vi kommer nog köra på förrätt, sommarbuffé och sen tårta som efterrätt. Funderingar kring kuvertavgift har vi också haft, men troligast blir nog att vi önskar oss pengar istället för presenter.
Jag tror nog jag ska besöka en brudklänningsbutik i veckan. Har hela tiden tänkt beställa från Kina men känner nog att jag vill prova, titta och klämma på klänningen först. Helst vill jag har den ska kosta under 3000:- finns det så billiga klänningar eller är det Ebay som gäller då? :)
Alla verkar vara i full gång med planering , inköp osv :) Roligt att läsa.
JAg klickade precis hem mina tärnors klänningar ... spännande :)
Va har ni för färgteman , om ni nu har det? :)
Jag har äntligen bestämt mig för Gammelrosa , vitt och grönt
Så nu letar jag efter gammelrosa slips/fluga till mannen min och hans bestman. TIPS? :)
Vi ska också ha rosa tema. Men har inte kommit så långt i "pyntplanerna" jag är inge vidare på sånt, tur att jag har syrran som har massor av idéer.
Har aldrig sett det men tycker det låter fint :)