Inlägg från: Nokaro |Visa alla inlägg
  • Nokaro

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Jennie1414 skrev 2014-02-10 07:30:37 följande:

Någon som har bra tips på hur man kan räkna ut hur mycket alkohol som går åt ungefär?

Idag skall jag ta kontakt med floristen och bestämma va det blir för blommor...
    Tiden går så fort... Snart e vi där :)

Vad ska du välja för blommor?

Jag har nu bestämt mig för min bukett och det blir Pioner!

• Nokaro
    Kittwn skrev 2014-02-10 14:17:48 följande:
    Jag skall också ha pioner :)
    Det är så himla fint! Har funderat mellan en "bulligare" bukett med pioner eller en droppformad bukett med pioner och nångting till men nu lutar det åt den "bulligare"
  • Nokaro
    Caisa skrev 2014-02-25 11:23:38 följande:

Nu har jag helt bestämt mig för ring, och det blir denna. Schalins Norrsken Virvla i rött guld. Funderar dock på om jag ska köra 14k eller 18k guld, samt måste bestämma oss för gravyr, så den är inte beställt ännu. Men denna blir det iallafall. Förlovningsringen kommer jag att flytta till högra handen när vi gifter oss. Glad

Jätte vacker ring! Varför flyttar du förlovningsringen till höger hand efter att ni gift er? Nyfiken! 
  • Nokaro
    Caisa skrev 2014-02-25 14:23:55 följande:
    För att min förlovningsring inte matchar någon annan ring (har testat slät men gillar det inte heller). Min blivande valde ut den helt själv (överraskningsfrieri) och det blev en inte helt traditionell vigselring som är rundad och även smalare på undersidan. Här är en bild på den:

Sedan tycker jag även att den här vigselringen gör sig bäst själv. :)
    Aha då förstår jag! Tack! Men den är fin:)
  • Nokaro

Detta blir min vigselring! Provade en massa ringar när vi var på Bröllopsmässan Nacka men denna var den som vi båda absolut fastnade mest för:)

• Nokaro
    Caisa skrev 2014-02-25 15:06:56 följande:
    Ååh, jättefin! Är det vitt guld eller något annat? Glad

Det är vitt guld. Den finns i rött guld oxå men den är mycket finare i vitt guld! Min förlovningsring är i rött guld och denna passade jätte fint med förlovningsringen :)

• Nokaro
    iQbee skrev 2014-02-26 14:41:53 följande:
    Jo jag får ta och prata med henne.. Har ni ansökt om hindersprövning ännu? Tänkte göra det snart...
    Vi postade iväg det idag! Samt papper om namnändring. Pirrig känsla i magen:)
  • Nokaro
    Glad Ja herregud säger jag bara. Kan inte tänka på nåt annat än bröllop just nu. Haha
  • Nokaro

Du är jätte fin! Både klänningen och frisyren. Din frisyr gav mig lite inspiration! Tack :)

Micaelan skrev 2014-03-01 15:18:52 följande:
     Varning för bildbomb och långt inlägg ;)
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet