Milli skrev 2013-08-25 08:52:34 följande:
Okej men du har sett någon storlekslista så att de verkligen är den storleken du ska ha? För av den säljaren jag köpte klänningen av så stod de att kina/asien klänningar i regel är 2 storlekar mindre än europeiska storlekar och när jag mätte måtten så blev jag tvungen att beställa en storlek 40 fast att jag ska ha 36. Har aldrig beställt något i så stor storlek men när jag mätte så var de den storleken som var närmast..
950är ju också ett jättebra pris, frakten brukar väl inte vara så dyr (på min så ingick den) och tull slapp jag. Men tror ändå inte den blir så himla mycket när klänningen bara kostar 1000kr..
Har inte kollat på skor på riktigt än, har sökt lite på ebay men de är nog lättare att gå i en affär. vill ha fin skor men inte med hög klack för de kan jag inte gå i ;)
LinaNordstrom skrev 2013-08-23 20:33:22 följande:
Jo den fanns på Ebay, sys i Kina. Tyvärr så verkar dom inte sy upp just den här utan det var bara fasta storlekar och minsta 36 fast jag behöver 34.
Jag hittade på rea på
www.brandos.se, 249:- kostade mina med 5cm klack lagomt högt tycker jag.
Tänkte ändå att det är bäst med måttsytt eftersom jag är så kort, minsta storleken är typ 2dm för lång för mig.