JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Bra jobbat Milli! Som vanligt
Och jaaa, tiden går så himla sakta just nu..... Men efter årsskiftet tar det nog fart!
Alltså är det bara jag eller börjar folk separera så fort de fått en bröllopsinbjudan? Vi skickade ut save the date för inte ens två månader sedan, och TRE par i vår närhet har plötsligt separerat efter en herrans massa år? Par som inte känner varandra alls förstås, men himla konstigt. Där har vi ju ett härligt gästlistedilemma att ta itu med också....
Vi gifter oss också den 14:e, och våra inbjudningar går förhoppningsvis ut i veckan. Vi skulle skickat dem förra veckan, men fick skjuta upp det pga krångel hos tryckeriet. Nu gäller det bara att få klart hemsidan...! Vi har valt att lägga all info där, våra inbjudningar är relativt minimalistiska
Hej allihopa!
Nu börjar mina konstiga bröllopsdrömmar komma allt oftare, jag drömmer att det plötsligt är dagen D och att jag har glömt att bjuda gäster, boka sminkös, fixa håret etc. Lyckligtvis drömmer jag alltid om "i-landsproblem", inte att folk dör eller att fästmannen drar :-P
Jag känner mest ett märkligt lugn faktiskt, jag har så fruktansvärt mycket annat runtomkring att jag inte hinner stressa eller vara nervös.
Inbjudningarna är skickade och sista o.s.a är 31/3, så vi ligger ganska lågt just nu tills vi vet exakt vilka som kommer och inte. Sedan är det ju saker osm bordsplacering och annat som ska fixas, men den tiden den sorgen