meandmylove skrev 2014-04-30 20:17:07 följande:
Så fint Maria! Jag har bokat smink på Makeupstore och har ingen provsminkning. Jag hoppas det blir bra direkt, men det jag inte vet är vad man ska ha på läpparna? Jag använder ju inte något i vanliga fall, superobekväm med läppstift och skulle aldrig ta på gloss själv men kanske tunt ofärgat inte så jätteglansigt gloss ändå hahahahaha. Hur ska ni ha? Har alla provsminkning?
I övrigt är vi i princip klara, bara små små saker som ska pysslas. Bordsplacering och kartor ska göras, en penna till gästboken ska köpas, favour ska läggas i påsar, bara sånt småpill som går fort men är svårt att hålla ordning på när det är typ 20 sånna mini-uppgifter.. Håller på att skriva en lista så kan man göra en sak var dag
De på Makeupstore brukar vara väldigt duktiga, vad jag hört i alla fall :)
Min tärna har gjort en provsminkning på mig men jag tyckte det blev alldeles för mkt med svart eyeliner som hon la på.
Gjorde en enkel sminkning på mig själv idag och jag är riktigt nöjd. Har gått och spanat på mig själv i spegeln hela eftermiddagen! ;) tror det blir så i slutändan att jag kommer sminka mig själv :)