JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
VAd fin du är i klänningen MSthezizzen...det ordnar sig.. tänk igenom vad ni behöver, vill ha och inte.. skär bort resten? :D
VAd fin du är i klänningen MSthezizzen...det ordnar sig.. tänk igenom vad ni behöver, vill ha och inte.. skär bort resten? :D
Nu letar jag efter spetsar... visar lite bilder. vilken tycker ni skulle vara snyggast på överdelen av klänningen?
.. jag har typ bestämt mig.. väntar bara på proverallt kan ju ändras närman ser tyget på kroppen..
1. 2
3 4.
Oj då =) hoppas det funkar bättre nu
1. 2.
Caisa och Sandrahs Jätte finaklänningar båda två =) jag längtar till min men får den inte förns i april...
Sandrahs vad har du gjort för att gå ner i vikt? du kan ju gå ner 1,5 typ på en månad så att du inte chockar kroppen:)
Tänkte bara skriva av mig lite .. har gjort 450 stycken gåvor och har nästan fått ont i fingrarna.. ..
Jag har även fått mina prover av spets och har valt en gepyr metalic spets åhhhh längtar...
Vad fina små askar! och jättefin spets! Var beställer du din klänning ifrån? Jag har förstått att du också bor i Sthlmstrakten och ska sy upp din klänning. Eller köper du från utlandet?
Jag tycker tiden går alldeles för fort. Vi har inet hunnit med allt som vi skulle vilja och det känns svårt att hitta catering! Vi funderar på att skjuta på bröllopet tre månader på grund av några omständigheter som vi inte får reda på förrän i januari, och fram till dess känns det också knepigt att planera en massa eftersom vi inte själva vet.
Heej allihopa!! det var hundra år sen man var här inne...
Det jag har gjort..
Kyrka och lokal
Alla inbjudningskort är klara
Gåvorna är klara
Klänning på G
Brudgumskläder på G
Ringar beställde vi igår :DD I love them
Att göra..
Betsämma tårta
bestämma blommor
Bordsplacering
Smikös
Frisyr
Beställa näbbkläder
hotellrum
aaaa känns som allt var klart men nope..
Woohoo guldaffären ringde och sa att ringen är klar nu är det bara stenarna som ska sättas in I love it:)))