JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Jag har köpt en klänning idag!!!! Gick in för att titta lite bara, 20 min senare kommer jag ut med en klänning! Första kläningen jag provade!
Jag har köpt en klänning idag!!!! Gick in för att titta lite bara, 20 min senare kommer jag ut med en klänning! Första kläningen jag provade!
Ignorera omgivningen och att jag praktiskt taget bara slängt på min klänningen..
Den behövs tas in lite, men mina förhoppningar är att de måste sy in hela klänningen nästa år!
Klänningen har egentligen ett axelband som knyts uppe på högra axeln men det ska bort, här har jag bara petat ner det. Den har ett litet tunt släp, men har tyvärr ingen bra bild på det.
Är det nån här som kommer ha tiara och slöja?
Jag är lite inne på båda.. slöjan ska vara lång och fästas bak på huvudet isåfall.
http://www.ebay.com/itm/370685434037?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
denna har jag beställt.. Är ju inga pengar att prata om så är den plastig beställer jag fler =D
LinaNordstrom: Vilka fina skor!!!
Idag köpte vi papper till omslagen till festprogrammen.Kollade lite efter skor oxå men det är ju nästan endast mörka skor inne i butikerna nu =/